run the world

hej, hej, hemskt mycket hej
som alla andra dagar har jag inte haft mycket inplanerat, så snarkat på rätt så länge. tvingar i princip mig själv att somna om och om och om igen ifall klockan är för lite när jag vaknar första gången. men sen kan jag heller aldrig somna på nätterna. det är antingen för ljust, varmt eller livat på parkas.

 

for i alla fall till stallet på em och fotade lite när jonni och gulan hoppade lite. dom var duktiga och så var jonnis kamera också, haha. min är ju trasig än så fick låna hennes braiga. kan lägga in några av bilderna, dock kan jag lova att dom i originalformat är riktigt mumsiga, världens skärpa. men den försvinner givetvis här. det är alltid så roligt att få fota igen. hade verkligen velat att min kamera var hel. då hade jag fotat massa exteriörbilder och sånt på klubbisar och allt möjligt speciellt nu när dom rensat träd och buskar mot dunka. utsikten är svårslagen. lika med att bakgrunden blir mumma.


dock så fuckade mitt picasa till det när jag redigerade bilderna. den raderade alla bilder på minneskortet. jonnis minneskort. med massa andra fina bilder som hon inte hunnit föra över. jag tog ju bara hoppebilderna så dom räddades. men fysatan när jag upptäckte att den raderat allt. dog några gånger om alltså! ångest! känner mig så dum. men den har aldrig gjort så innan, what the heck liksom.


kollat lite msm bilar från balkongen när dom körde på parkas. spanade som mest på en riktigt het pontiac ;) pontiac le mans. våran gamla givetvis. så jävla fin är den. finare än dom flesta andra. haha, inte alls partisk. lite imponerad av antalet bilar som körde, och att dom fortfarande rullar på efter typ ett halvt sekel.

 

på kvällskvisten drog jag och tanka upp bilen. smockat med folk på stöten. hämta sen upp dudesen, lämna morsan och såklart hamnade vi på stan. men det var ju roligt med så mycket folk ute for once. och blev lovad cash sen så. rullade runt ganska så länge.
sen ringde jenny gurra och önskade skjuts. så lämnade av mitt baksäte och for efter fyllon. hämtade upp en gumma, en gubbe och en amerikan som skulle till nunis. blev lite stopp här och där för penga och snus påfyllning. rätt så kul att sitta och lyssna när amerikanen snacka. älskar när dom snackar, låter så, inte fint, men det låter ändå fint. haha, det var roande. han kunde ju lite svenska, och det var också lite kul att lyssna på, hehe.
sen när vi lämnat dom hämtade vi upp våra fellows och snurra lite till.
körde efter parkas och träffa hela cirkusgänget och deras lastbilar. alla i bilen blev helt galna och skulle vinka till precis alla cirkusbilar. som faktiskt vinkade tillbaka och tutade, haha. jag fick nästan gömma mig.
nåja, lämnade hem alla och snart ska jag slå igen skärmen och försöka sova :) hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide