I'll sell them for a dollar

Hej, hej, hemskt mycket hej
Varit svineffektiv tidigare på dagen. For till stallet halv tio. Tog in, borstade och gjorde klart Trollet som Anneli ju skulle rida tio. Mockade och spånade åt honom och hann sen se lite av ridningen. Tog in djuret, borstade och satte ut i hagen.
Mockade och spånade åt Valle och Olle också. Bytte hage. Fyllde vatten i hagen. Och fyllde maten åt alla hästarna. Sen åkte jag hem vid ett. Jäklans effektiv för att vara jag måste jag säga.


Åkte sen tillbaka på hoppträning. Jag sög. Mer än så behöver man nästan inte skriva. Hästen är en pärla och hoppar verkligen alltid. Håll i dig säger han bara. Tråkigt att inte kunna vara bra länge och flera gånger. Lär mig aldrig.

Längtar tills jag får börja plugga. Och längtar tills snön kommer. Men det sägs att den kommer efter nyår. Galet. Det var allt för idag, puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide