Infinite playlist

Hej, hej, hemskt mycket hej
Idag har jag inte gjort mycket. Sovit ganska länge bara för att det är så jävla skönt. Ibland känner jag mig pigg när jag vaknar, men somnar ändå om flera timmar bara för att det är så skönt och jag inte har något speciellt att göra. Eller inge viktigt i alla fall ;)
Drog en dusch när jag klev upp och for sen med chicksen på Vetehatten där jag käkade min frukost, lunch och middag. Smarrens!

Vidare till stallet där jag småpysslade. Kvällsmockade, spånade, borstade Stålis, kylde Valpis ben och packade lite mat inför helgen. Desto mer gjorde jag inte.

Sen hjälpte Soffi mig att rulla upp däcken från förrådet och satte dom i bagaget. För tidigt imorrn ska jag lämna bilen på däckis så dom byter till vinterdojjorna. Börjar väl vara dags nu. Skönt ändå att vi inte fått någon snö som stannat ännu. Fast lite längtar man ju som sagt tills det blir riktigt mycket snö :)


Gangstrar sig i pipen. Det lär vi göra om ;)


Igår gick dressyrlektionen ganska bra. Tyckte jag red mer och åkte mindre. Det är ju alltid bra. Sen kanske det berodde på filmkamerona som riktades mot en. Vi hade nämligen 3 filmare med varsin kamera under hela lektionen. Haha, vart lite lätt förvånad när dom sa att vi skulle bli filmade och så. Det är ju nyttigt att se sig själv, men pinsamt på en teorilektion när alla andra också kan studera ;)
Fick ta Camme för han hade inte gått något. Och kunde som tur var låna Fabbes sadel till han. Kan inte rida i dressyrsadel, dessutom var båda tagna och hans nya som Ludde hade förr är hemsk. Den gör så man får ont i knäna, på utsidan. Och Fabs sadel grymt skön i alla fall!
Cam hade lite egna idéer för sig några gånger, men han var duktig. I slutet var han grymt fin och hittade en del rätta knappar, så det var nice. Efteråt sa Anneli bra saker, och en sak man blir lite extra glad över :)
Fast återstår då att se på teorin om det är lika att dö, hahaha.


Hahaha, gammal. Men den enda som gick att ladda justans ..


Åh, har förresten testat ladda ner grejs nu med vårt nya internet och jäklar vilken fart det är på det. Ett avsnitt på en serie gick av bara farten :) Så nu har jag hittat massa jag vill se och satt på tur, hehe. Inte bra att ha snabbt internet sällan, då blir man helt tossig när man väl har tillgång till det ;)

Åker ju till Luleå ihelg, i alla fall med en häst. Ska blir skojigt. Ids nog inte ta med datorn, kommer nog vara för trött ändå för att orka se någon film eller så. Brukar ju bli rätt sena kvällar i stallet och tidiga mornar. Tar nog med en bok i alla fall, haha. Hehe, okej, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide