Make a change

Hej, hej, hemskt mycket hej
Var ju hos tandis igår och lagade lite hål. Nu har jag bara två kvar att laga, sen är det färdigt. Mina tänder är helt världelösa, dom älskar att skaffa sig hål. Dålig kvalla på dom, och fula är dom också. Kostar en bara massa pengar ;)
Men i alla fall så har jag haft ett jättestort hål vid sidan av framtanden. Som har synats rätt ordentligt också. Har väntat sen min första tandläkartid att dom ska laga det. Och nu äntligen. Kolla vad stiligt det blev tillslut :)


Bedövad på efterbilden så kunde inte få upp läppen mera, haha. Ja, speciellt mina framtänder är skeva. Men den ena tar hand om den andra, kramar liksom om den :) Har bett om att få tandställning, men dom vägrar. Och min underläpp har någon missbildning. Åt höger är det en typ triangel där läppfärgen försvunnit. Haha, löv it. Ville bara säga, tacka vet jag tandläkare ibland. Och tur att lagningarna inte ser ut som förr i tiden! Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide