I want to high five you with a chair

Hej, hej, hemskt mycket hej
Fått lite sovmorgon idag, skönt. Drog till stallet vid lunch. Blev att ha Bollove, så mockade och fixade åt homom först. Sen skrittade jag och Linur ut varsin klubbis en bit efter stigen. Supermysigt. Jag red sötaste Nussis och Lina fick testa Uffster :) Dom var som två kossor i hagen, haha. Repris imorgon också.
 
                   
 
Hade beslutsångest om vad jag skulle göra med Bollis, men det slutade med lite dressyr i ridhuset. Hof, jag var verkligen inte på plats. Kände i vänstervarv hur jag liksom var åt helt fel håll. Fick inte hästen runt skänkeln och allt var bara fel. Så jag tog ett djupt andetag, släppte stigbyglarna och red igen. Då blev det stor skillnad och det gick att göra precis det jag ville åt båda hållen. Har verkligen issues. Red bara en halvtimme typ, vart lite omotiverad efter min kasshet. Men Bollis var ju ändå skötsam, så det var bra :)
 
Byggde pepparkakshus i fiket helt random, sen var jag med när dom tränade Nettis och Bibbsan litegrann.
 
      
Gamla bilder på sötaste Nettis, på den tiden jag och Marro lärde henne trixen :)
 
Känner mig lite irriterad över hur folk beter sig ibland. Blir helt upprörd för den utsatta personens skull. Kan inte förstå varför man sitter och skriver eller säger saker som kan såra andra. Om det inte är avundsjuka så är det ju ett dåligt beteende ändå. Tror den som skriver och säger allt det där försöker hävda sig själv. Men det är så fel det bara kan bli att hävda sig själv genom att trycka ner andra. Usch, blir svinarg. Även om det är småbarn så gör de inte det mer okej. Grr, vet inte om jag ska lägga mig i på något sätt eller hålla mig utanför. Har egentligen ingen lust att lägga mig i, men blir knäpp på den som skriver allt det där. Vet själv hur ledsen jag blev när jag var liten och äldre/andra stalltjejer var taskiga med mig och sa och gjorde alla möjliga dumma saker. Kände bara att jag behövde ventilera liteeeee.
Heeeejdåå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide