Like a breath of fresh air

Hej, hej, hemskt mycket hej
Skrev inget igår, för jag gjorde inget mer än satt hemma. Jossi och Dogge skulle ju åka hem med tåget på em, så jag ville ju spendera sista timmarna med dom. Eller ja, med Doggis i alla fall :)
Kunde dock inte somna sen på kvällen så jag var väl vaken till halv nio på morgonen.
 
Så klev väl upp sen igen vid halv sex och käkade frulle. Mamma var på jobbet och min bil startade ju som sagt inte för ett par dagar sen så det blev att promenera. På morgonen var det ju kring -15, men när jag skulle ut hade det hunnit bli -25. Så ja, det blev en lätt uppfriskande prommis, haha. Efter ett tag blev man ju varm överallt, och då var det skönt.
 
Hade ju igenridningslektionen idag, så därför fick jag skynda mig lite. Som tur var så var Uffe ganska ren, så vi hann gott och väl. Körde rätt mycket basic på lektionen, men det var perfekt. Hästen var ändå rätt okej, även om han är lite hollopekka. Han testar sig fram just nu efter det bekvämaste sättet att komma undan, haha. Men det tar sig. Hatar min äckelhögersida som inte skärper sig. På V och O funkar det bra, men dom är ju så lydiga för säte och allt så där hjälper dom ju till. Men typ Uffster han bara tufffar på och jag åker runt som ett handi, haha. Det ser verkligen ut som kamelridning när vi kommer, men det är ju lite charmigt ;)
 
 
Taggade promenaden hem sen, not. Varm och sunkig efter lektionen och ut i kylan, haha. Men hann inte gå så långt innan jag blev upplockad av någon raggare ;) Även om det vart omväg så var dom så vänliga och körde hem mig, guld :)
 
Ska nog kolla lite film. Har ju kopplat in högtalare och hdmi kabel i tvn, så nu kommer den till användning igen. Har nog seriöst inte använt min egen tv på hela det här året ;) Ska lova mig själv att inte vara vaken hela natten och sova hela dagen imorrn. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide