Nobody compares

Hej, hej, hemskt mycket hej
Riktigt tung dag idag. Eller så inte .. Sovit 18 timmar ungefär. Klev upp halv sex på kvällen. Tvingat mig att somna om varje gång jag vaknat, och så har mobilen varit död.
 
Min ridlektion var i alla fall inställd för fröken var sjuk. Ska rida igen senare. Drog en snabbis till stallet i alla fall. Tänka kolla om det var något kvar att göra åt pärlorna. Så bytte bara halvt om och borsade Patsy, fyllde hinkar och em-påsar. Men kom ju att tänka på Uffe. Som vilat sen i onsdags, eller en utskrittning på lördagen, men that's it. För han droppade ju en dojja på hoppträningen.
 
              
Typ jag och Uffe idag ..
 
Så det var ju bara att gå och byta om och sen ta sig an honom då ingen gjort det. Jääklars vad han var jobbig, jättetjafsig i munnen och höll på bängla. Sen var jag också skev, värsta traumat. Men när jag galopperade gick det lite bättre, tränade på att vända lite här och där. Men hof, inte det roligaste på länge precis. Hoppas det går att hoppa imorrn då, haha, har inte så stora förhoppningar ;)
 
Ska försöka fixa julklappen åt mamma nu. Kul jul när man inte har nå cash. Känns så dumt att jag får julklappar ändå, även om jag typ inte ger till någon annan. Blä för julen .. Aja, hejdå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide