The light behind your eyes

Hej, hej, hemskt mycket hej
Ännu en dag som är kallare än kallast. Upp mot -28 grader har vi. Det är inte nådigt och man vill inte gå ut mer än man måste. Tyvärr så råkar man ju vara hästmänniska som måste till stallet och allt som hör till där. Och så har man ju hunden nu som måste få gå på tossi ibland ;) Men han hoppar mest på tre ben efter bara en liten stund.
 
                     
Från en av svängarna jag och hundis var ute i kylan ..
 
Min bil startade inte heller när jag skulle till stallet, inte så oväntat. Den stackarn får ju aldrig stå i motorvärmare och när den kör åker den ju bara den lilla biten till stallet och tillbaka i princip. Plus att den är lite lagg, så den mår nog inte så bra. Pappa får sköta om den när han kommer nästa gång ;)
 
Tänkte kanske ta en dusch, slå in mitt paket och spela spel på iphonen, haha ;) Ska kolla om någon affär är öppen imorrn så jag kanske kan låsa upp den nu när jag fått cash i julklapp. Annars blir det nog aldrig av.
 
                       
 
Haha, kom på att jag säkert skriver samma sak flera gånger här på bloggen. Med tanke på att det verkar vara en kontakt i min hjärna som är glapp. Den till minnet .. För imorse stoppade jag mobilen på tv-bänken i mitt rum, gick till garderoben och tog sockor, satte mig på sängen och stoppade på sockorna. Såg då mobilen på bänken och funderade vems det var, om Jossi glömt sin telefon där. Alltså liksom, snacka om att spåra. Aa, hejs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide