We can't keep doing this

 
Hej, hej, hemskt mycket hej
Lång dag. Inte desto mer händelsefull. Varit i stallet och ridit Uffe ett pass dressyr. Han var lite bäng osv, men han får ju röra på sig i alla fall. Han fick köra sin kamelstil tills han gav sig och kom till mig typ. Han far ju inte som en dåre åt olika håll när han vilat osv, det är bara lite att jobba med, hehe. Sen har han ju inte varit i hagen på flera dagar eftersom det är så förbaskat kallt .. Nåja, på torsdag får vi köra ordentligt i alla fall.
 
Varit och handlat sen med lillasyrran. Perfekt med motorvärmare på Coopan, då kunde vi ta det lugnt medans hunden chilla i värmen. Så jävla norrlandsgrej tyckte sis som är dryg 08 nu för tiden. Eller inte riktigt 08, men vad dom nu har för riktnummer i Nyköping/Ockle ;)
 
                      
Mitt monster tyckte bädden blev så bra när jag kvällsmockade
att han la sig dirr. Inga hämningar liksom, snacka om chill.
 
Uppesittarkväll med hela familjen idag också. Lite mysigt sådär. Bara det att bingolotto är lika roligt som att se målarfärg torka, haha. Det är ju kul att spela, men själva bingot går väl på totalt fem minuter av flera timmars tv-tid. Låångtråkigt, och när man ändå inte vinner ..
 
Imorgon är det julafton. Spännande och se om man får några julklappar. Har ju inte önskat mig något, inte haft en önskelista ens. Tror jag måste börja skriva upp saker jag behöver eller vill ha så jag kan köpa när det passar :) That's all, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide