I'm not that fragile

Hej, hej, hemskt mycket hej
Skolan går åt helvete. Var på väg till min sista lektion idag, var lite sen och insåg att jag aldrig skulle hinna i tid. Då vände jag hem istället. Alltså det handlade om några minuter och jag drog. Hur fan är man funtad liksom. På lovet ska jag göra bort alla skoluppgifter, jag måste!

Idag fick Näsan rida ut. Han var så tjusig med röda lindor runt om och matchande med ländtäckets röda kantband ;) Var så lindsugen att han fick ha det idag. Hämtade upp Bea och Mangis innan vi tog stigen. Red bara halva och vände sen, men rätt mycket trav. Skötsam Trolle. Fast fjollig som få, tittade på skoterspåret i snön, utstickande snöklimpar osv. Men han rycker som bara till litegrann i kroppen, han gör inget. Han är så snäll av sig ändå ;)

Sen red jag Olle samtidigt som Lotta körde på Valle. Jag kände mig typ dålig. Nåja, värmde upp han i alla gångarter i alla fall. Sen fick Lo ta över.
Har verkligen en dålig period just nu. Självförtroendet är ganska lågt och känner mig dålig. Spelar ingen roll om folk säger annat för när självförtroendet är kasst så tror man ändå inte på vad folk säger. Men har ju alltid ups n' downs, så snart blir det nog bättre igen :)

Taggad som bara den till fredag. För då ska vi låna en gympasal och köra massa basket, fotboll, innebandy. Synd att man bara får boka två timmar per vecka, men ska i alla fall bli awesome att lira lite boll. Hoppas det blir en återkommande grej :)

Aja, gotta sleep, natti.
(Random gamla bilds.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide