Hold you close

Hej, hej, hemskt mycket hej
Gör ett eget litet inlägg om nyårsafton tänkte jag. Inte för att det hände desto mer överspännande saker, men har faktiskt en del bilder som jag tänkte slänga med :)



Var hemma hos Felicia och lagade mat, jag, Fellan, Soffi, Alia och Wen-wen. Sofia började såklart med att göra dippen till chipsen och det slutade med att det blev chips och dip till förrätt eftersom det tog sån tid för ugnen att bli varm, haha. Så vi var väl rätt mätta när maten väl var färdig ;) Åt fläskfilé, pottigratäng, bea och massa god sallad. Väldans gott.


Sen hade vi matkoma hela högen så vi var tvugna att lägga oss på soffan sen stund. Sen har vi bara chillat, spelat spel och snackat, käkat efterrätt. Skön afton. Vid tolv drog vi vidare en bit och kollade raketer och så släppte dom upp sånadär påslyktor. Tänk vad fint om himlen hade fyllts med fler såna. Som i filmen Trassel ;) Gillar raketer, så fint att se på, men tycker lite synd om djuren. Som tur är så reagerar inte Dogge på dom.


Öh, ja, vet inte vad mer jag ska skriva. Så kolla på bilderna istället :) Hejpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide