We keep spinning

Hej, hej, hemskt mycket hej
Väntar nu på att vi ska bli klara. Eller egentligen är vi väl klara, men vi chillar. Har ju inte så jättebråttom ;) Idag ska vi inte göra nå speciellt, eller om vi hinner kanske vi går snabbt på stan i Luleå. Och imorgon så blir det en vända till mina älsklingar bland annat.

Kanske måste bli en resa till Skellefteå också. Alla plan från Stockholm till Luleå var fulla så Jossi kan inte komma den vägen i alla fall. Så om det finns annat så måste jag väl åka några mil extra och hämta henne. Fast känns tveksamt. Hof, hade varit roligare om hon också varit med ..

Aja, ska böja packa ihop datorn nu och rulla mot Luleyo. Nackdelen med att ha med morsan i bilen är att man inte får poppa musik på hög volym ;) Och hon vill promt köra, hon är åkrädd, haha. Men jag gillar att åka bil så får offra mig på musikfronten I guess. Den som kör har makten ;) Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide