In motion

Hej, hej, hemskt mycket hej
Idag var det riktigt vårväder. Plusgrader i skuggan, dropp från taken och bilen var helt isfri. Vilken lycka! Längtar som tusiken tills mera vår och sen sommaren. Men först och främst ser jag fram emot lovet. Vet inte riktigt varför egentligen, men förhoppningsvis så hittar vi väl på massa roligheter när alla ändå är lediga :)

Drog till stallet och tänkte ta itu med den där Trollnäsan. Han spårade bättre idag, men det var väl i princip det enda bra under hela passet. Gick över tre bommar i skritt. Det gick i och för sig också bra, han var inte rädd för dom. Men mestadels kunde han inte skritta ordentligt, inte trava lugnt, inte fokusera på nå, inte stanna. Hoff, fy tusan. Så galet hur mycket det kan gå framåt ena stunden och andra åt helvete och bakåt tio steg. Så ja, var lite arg efter ridpasset. Dock inte på hästen utan mest på mig själv som bara misslyckas.
Men imorrn ska vi rida ut, det brukar ju alltid funka bra. Sen kanske han måste stå någon dag, för att se om det blir någon skillnad eller nå.

Hoppas som tusan att imorrn blir av, för typ hälften av alla mina vänner som skulle med är sjuka. Kollat Biggest Loser lite nyss och blev taggad som fan att gymma. Och åka skidor när det är så fint väder, fast insåg att det lär vara halt när man inte har vallade skidor. Åh, vad jag vill göra nått :)

Gött att Luleå vann igen. Fast onödigt att sätta pucken 0.27 i sudden kanske ;) Men fortfarande i serieledning och det verkar hålla sig också. Trist att vi inte hunnit vara och kolla någon match. Fast det är ju inte slut än, hehe ;)
Äh, nu ska jag kolla lite mer serier, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide