Let us fly away

Hej, hej, hemskt mycket hej
Usch, vilken jobbigt dag. Inte fysiskt, för har knappt gjort något. Men min skalle sprängs snart av överhettning. Har ångest till tusen över skolan. Har inte varit sen sportlovet. Och dom där skoluppgifterna känns bara större och större med tiden som går. Och dessutom lär det ju bara bli fler. Vet inte om dom typ tar bort en om man är borta för länge. Har bara sån fet jävla ångest över att inte ha varit, inte gjort skolarbeten och över att gå nu. Så ja, precis som förut så ger mig skolan en sån dålig känsla att man bara vill dö. Seriöst, orkar inte med det. Ska få fram mejladressena till mina lärare och se om det är kört eller hur jag ska göra.

Sen suger det att inte kunna prioritera skolan. Eller att jag inte kan. Minns hur glada mina föräldrar blev när jag skulle börja plugga igen. Men nu har jag gjort dom besvikna igen. Hade kännts bättre om dom åtminstone hade haft ett lyckat barn, men nu har dom inga. Sorry sis, men vi är inga bra barn.
Orkar inte bråka hela tiden heller, bara för att jag är för slö.

Nu är jag bara less och ledsen. Mår så jävla illa. Vill förändra något nu. Typ börja om. Komma bort. Har flest idéer på det lättaste, men det vill man ju inte egentligen. Blöh. Måste skärpa till mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide