A way around the dangerzone

Hej, hej, hemskt mycket hej
Fixade i stallet på lördagen, sen på em blev det samling inför övernattningen och efter det massa fix och don. Det blev en lång kväll med massvis av aktiviteter. Dom hade bland annat en hoppborg. Tycker dom slösar way too much med pengarna, men dom gör ju som dom vill. Minns att på min tid snålade vi i alla fall och köpte nästan bara saker som verkligen behövdes och satsade alltid på att gå med vinst eller lika vid aktiviteter ;) Men som sagt, jag har ingen talan i ärendet, haha.
 

Det roligaste på kvällen var nog när vi körde flaggan i nästan hela ridhuset. Alla vi gamla mot barnen. Men dom var så många, så dom äldsta fick vara på vårat lag så det skulle bli mer lika. Och jävlar vilken rulle det vart. Dom små är som vesslor som far fram och tillbaka. Men vi gamla har jäkligt vassa reflexer efter alla år, så dom kunde inte piska oss, haha. Det slutade med att nästan alla små barn var i vårat fängelse och vi fortsatte hämta skatter. Så vi gamla vann. Det trodde nog ingen, haha :) Sen spelade jag och Jossan lite kubb med några småtjejer.
Som vanligt blev det mycket snack, speciellt innan sovning. Men det är mojsigt ändå. Jag och Soffi sovde på min lilla madrass som packade sillar, men lyckades ändå sova gott, haha.
 
Bytt hage, mockat och spånat till pärlorna. Sen drog jag hemåt och chillaxa. Ska kolla en Johan Falk på datorn och sen se en med mamma på tvn later on. Blir riktigt lugn dag och garra läggdags tidigt ;) Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide