Beyond everything

Hej, hej, hemskt mycket hej
Hämtade upp Soffi och Evve innan jag for till stallet. Väl där när jag bytte om så sa Gurra att jag kunde få rida Bollove om jag ville. Klart man ville det. Så jag gick och fixade åt honom och hakade sen på Amanda - Pontus och Julia - Smilla. Red ut efter stigen. Nästan till skidspåret och sen vände vi. Ville inte chansa med galoppsträckan då den lär vara hal ännu. Bollis var först lite lagom och sprang snällt på. Amanda kunde till och med trava bakom oss när vi galoppera ;) Men på hemvägen vart det sprutt. Nästan lite busig. Det är så himla mojsigt att rida ut. Och skönt med en rätt lugn häst att rida ut på ibland också ;)
 
  
Fina Bollen en sommar för något år sen.
 
Grejat på i stallet och sen gittade jag hem till filmkväll med mammsen. Har förresten fått iphonen idag. Den var svart till och med, hade för mig att den var vit ;) Ska bara klippa kortet så ska jag börja använda den. Kan inte bestämma mig om jag ska våga fara på en affär och göra det eller vänta till efter helgen så kanske det kommer ett med posten. Vill ju använda den nu, så man vet om iphone är något för en :)
 
Imorrn blir det massa att göra. Vi tänkte köra storbak, haha. Och på lördag är det övernatting i stallet med det ena och det tredje. Kanske blir kul, även om det kändes lite tungt, haha ;) Aja, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide