Running free

Hej, hej, hemskt mycket hej
Apropå ingenting. Haha, One Direction på Xfactor .. Man hör ju knappt vad dom sjunger för alla tjejer är helt galna. Jag gillar också 1D, dom är fab, men ändå, hihi. Äääälskar när dom pratar i alla fall ;)
 
Fast det var inte det jag skulle skriva egentligen. Såg ett klipp på nyheterna när en kille kvadda. Har alltid tyckt parkour är rätt ballt osv. Men när man ser klippet inser man hur jäklar galet det är egentligen. Ni bör se det .. På det andra klippet är det bara någon grym kille jag hitta. Mäktigt.
 
      
   
 
Nu ska jag ladda kameran och dra en dusch. Sen är det bara hopp i säng. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide