Technical strike

Hej, hej, hemskt mycket hej
Inte många timmars sömn inatt. Gick seriöst runt som en zombie tills jag började göra nytta i princip. Min vecka med hästarna började idag. Så efter hagbyte var det bara att göra klart marktjänsten. Drog en ordentlig borst på Valleponken och longerade sen honom en stund. Fin som vanligt.
Eftersom Valle fick en ordentlig borstning kunde jag ju inte vara sämre till dom andra. Pärran hade vilodag. Men Olle ska nu få börja motionera igen. Så vi skrittade och travade en bit efter stigen med Fellan och Amanda. Han var så snäll och jättelydig ;) Trodde han skulle ha några hyss för sig i alla fall, haha.
 
 
Random bilder på dom tre finaste hästisarna.
 
Var klar redan innan sex, skönt att dra sig hemåt lite tidigare. Bara det att jag får lite dåligt samvete av att åka så tidigt. Det känns ju som att hästarna bara får stå rakt upp och ner så länge. Och så kanske dom hinner stöka om bädden, haha. Men fixade en medhjälpare ;)
 
Blir nog tidigt till stallet och rida. Alla tre. Måste lägga upp en plan känner jag .. Adjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide