The lateness of the hour

Hej, hej, hemskt mycket hej
Provar med ett tidsinställt inlägg :)
 
        
 
Har dragit till byn ihelg. To my beloved Tärendö. Även om det är litet, dött och oftast rätt tråkigt så är det en stor del av mig, och kommer alltid vara. Och ibland kan man behöva vila själen i stugan, ute i buschen, i ensamheten och göra ingenting :)
 
 
Fast ihelg kommer det nog vara långt ifrån dött och långsamt. Min kusin har fyllt år. Så det är partey med släkt och övriga. Vad jag hört är lördagen rätt fullproppad med saker att göra innan det blir kväll och galej. Förstår ibland inte varför jag hänger med på dessa saker. Folkskygg som få och tråkigaste människan i världen, haha. Bra kombo. Men hon fyller bara 30 en gång i livet, så lika man passar på :)
 
Eftersom det kommer vara smockat med folk överallt bor vi på stugan. Inge el, rinnande vatten osv. Men mysigt med en sprakande brasa dygnet runt :) Kommer hem på söndag. Carpe diem, pusshej.

Kommentarer
Postat av: Ebba :)

Hej hade du kunnat skriva lite fakta om Tiamo? Skulle bli jätte glad. :) ha d bra!:) kram

Svar: Har redan svarat på din tidigare kommentar :)
Jessica

2012-10-05 @ 23:17:08
URL: http://almaochebba.devote.se
Postat av: Ebba

Hittar inte min förra kommentar ...:P

Svar: Okej ;) Skrev "Oj, vet inte vad jag skulle skriva då. Men fråga mig allt du vill veta så ska jag försöka svara :)".
Jessica

2012-10-20 @ 18:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide