Pain is temporary, glory is forever

Hej, hej, hemskt mycket hej
Vilken jävla vecka, haha. I måndags fick jag ju en tjottablängare så det sjöng om det ;) Omvridet knä och ett rejält blåmärke och svullnad på låret.
Och idag mosades min handrygg mot en järnkant av en stor nordsvensk som tänkte rymma, haha. Så nu är min hand helt uppsvullen och öm. Blåheten och gropen av kanten tynade bort.
 
Men om man ska vara positiv så fick vi ju klippt hela hästen i måndags och idag lyckades vi hindra hästen från att rymma ur boxen ;) Men hur ofta händer sånahär underliga skador på samma vecka? Like never för mig. Snacka oflyt.
 
                     
 
 Och nog tycker man ju ändå att blåmärket från en hästspark borde föreställa en hästsko. Men inte ens det kan man få glädjas åt, hahaha. Nog hade det ju kännts lite bättre om den gjort det ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide