You can be a hero

Hej, hej, hemskt mycket hej
Snöat in på mig en låt. Den har gått på repeat i veckan. Hittade samtidigt andra "utländska" låtar som fastnat. Älskar när man hittar ny musik, då vill man bara ha hörlurarna i öronen hela tiden! Älskar också min musiksmak, den är så brrrra, hehe :) 
 
 
Garanterat jag som är rätt efter som vanligt. Den här lyssnade väl alla för länge sen ;) Men den är bra ändå, och den har fastnat på min hjärna. Och portugisiska är nog ett av mina favoritspråk (tillsammans med engelska), gillar det. Som pappa pratar flytande också. Pheh, önskar jag kunde fler språk än svenska.
Har sen jag var liten ett band från Brasilien som jag gillat massa, men kan inte hitta tillbaka till dom. Minns inte riktigt namnet, darn. Måste leeeeeta!
 
Brukar ni förresten translatea låtar på andra språk? Liksom, man har ju ingen aning om vad dom sjunger och om man sjunger med så kanske det är något helt galet. Som den här, som är rätt dirty ;) Aja, borde inte fördriva dygnets sista timmar med detta svammel.
Vill ni ha bra musik, check this out .. freakin' freaky. Bästa listan på spotify, hehe. Typ.  High on life. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide