Got my word

Hej, hej, hemskt mycket hej
Har faktiskt vaknat tidigt idag. Skjutsade Felicia, Fanny, Kajsa och Meja till stallet på morgonen. Dom skulle ha utsläpp och medans passade jag på att mocka till Olle och Valle. Sen skjutsade jag hem dom igen :)
 
 
Har börjat redigera Linas bilder nu. Haha, det tog bara ett halvår typ. Sen ska jag ta itu med dressyrbilderna från klubbisen om jag hinner. Det är bara galet många .. Tänkte också kolla någon serie. Fast måste snart tillbaka till stallet så får väl se vad jag hinner :) Måste komma ihåg att äta frulle också. Igår vart det en Pringles och lite choklad på hela dagen, kändes ju inte allt för hälsosamt. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide