Ignite the beat

Hej, hej, hemskt mycket hej
Igår for jag till establo på förmiddan. Grejade lite åt hästarna. Sen när Amanda kom borstade vi först Wilmis och tog ut henne för att fota. Det var inte det lättaste, hon förstod inte varför hon var tvungen att stå still, se fin ut och vara helt ensam ;) Men lyckades väl få någon hyfsad bild ändå. Gjorde samma sak med Pontus, han var värre än värst. Han stod visserligen stilla, men han vägrade sätta fram öronen, haha.
Puffen gick lektion, så blev inge bilder på honom denna gång. Men förhoppningsvis blir det fler fototillfällen. Var förresten inte mitt favoritväder för fotning, men det blev rätt bra ändå med några bilder :)
 
Fina Munsboro Irwin :)


Amanda och Ponne


Wen och Oddbert for förbi :)



Amannda och Wilmis

Julia och Smilla

Gabbi och Sneaky


Enya och Queenie
 
Fotade sen lite hoppträning. Blev ändå några okej bilder i ridhuset. Är nu sugen på att köpa ett nytt objektiv, men måste då bli av med mitt ena. Lättare sagt än gjort ;) Skojigt att ha hittat fotosuget igen i alla fall. Vill utvecklas mera, bli bättre och testa lite nytt och annorlunda.
 
Inatt har jag drömt om hoppning, haha. Sett mig och Timpan flyga över alla slags hinder och klara alla övningar. Gud så kul vi hade. Saknar det så himla mycket. Har väl aldrig haft värsta tävlingsabmitionerna eller så, men det där med hoppträning är verkligen bland det bästa. Fast om jag inte minns fel så har jag varit överglad på alla tävlingar med T. Men nu när det är så länge sen så jag hade nog aldrig pallat trycket, haha ;)
 
Ska väl så småningom dra mig mot stallet. Har lektion idag och den har jag väntat på hela veckan. Värsta taggad, haha. Idag åker Dogglo hem, kommer bli så tomt, buhu. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide