Missed my ride home, lost my iPhone

Hej, hej, hemskt mycket hej
Drog världens fail igår. Skulle fixa iphonen äntligen. Var ju tvungen att återställa allt för att den skulle gå att använda med halebop efter upplåsningen. Så mejlade alla bilder till mig själv. Fem i taget, blev typ 35 mejl. Såg att alla kommit, så raderade bilderna från mobilen. Då var det ju bara det att det stod failure på alla mejl förutom två stycken. Kul att jag miste alla bilderna, buhu. Minns knappt vad det var för bilder, så hoppas det inte var allt för viktiga som man ville spara. Men ändå, blir så jävla irriterad när jag tänker på det, suck.
 
Nåja, det braiga var ju att jag nu kan använda iphonen som vanligt. Jäkligt skönt att slippa min gamla skrutt. Kommer väl ta ett tag att vänja sig osv, men tror det blir asbra hur som helst :) Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide