Oh, so typical

Hej, hej, hemskt mycket hej
Gårdagen gick åt helvete. Hade den inplanerad i minsta detalj och det kändes finfint. Tills att jag mådde illa som en gorilla tidigt på morgonen. Fick springa och spy, försöka sova och sen efter någon timme springa och spy tills det tog slut och magen vände sig ut och in. Insåg att jag nog var drabbad av magsjuka. Kan inte ens minnas sist jag haft det, har faktiskt varit rätt immun mot det.
 
                 
 
Så jag tänkte att det skulle bli bättre om jag for och gjorde något. Drog till stallet, men blev helt utmattad av att bara ta mig dit. Hade med mig en vattenflarra och tänkte att om jag bara dricker vatten och inte käkar något så kan jag ju inte spy. Skulle ju knoppa Fonzie, men kunde knappt kamma hans man utan att hela världen snurrade lite extra. Så fick snällt åka hem igen. Lika med inge Kiruna heller :(
Haha, fick powerwalka från bilen, upp för trappen och raka vägen till tossin där jag spydde som en gris igen. Fy vad äckligt och obehagligt det är. Gick direkt och la mig under täcket och försökte sova, men då hade jag fått feber och hade ont i hela jävla kroppen och skallen.
Efter flera timmar gick jag upp och slog på datorn. Lyckades surfa knappt en timme, fick i mig en macka och sen dog min skalle så jag somna på soffan. Förflyttade mig bara till sängen och fortsatte sen sleepandet.
 
Fuck magsjuka säger jag bara ;) Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide