Took a turn

Hej, hej, hemskt mycket hej
Hade alla tre hästisarna idag också. Så har mockat, spånat, fyllt mat som vanligt.
Skrittade ut med Vallegossen. Fick i uppgift att ta med mig någon på Calle, så fixade dit Lina. Sen fick jag i uppgift att ta med mig någon på Bollis, och dit fixade jag Felicia. Så vi tre for ut och mös. Nästan att stigen är framtinad igen, skönt. Kungen var skötsam idag. Älskar att sitta på hans rygg, oavsett om det är skritt, trav eller galopp :)
 

Tre skeva, haha.
 
Sen fick Pärran följa med på Olles prommis. Hon var mer sansad än gårdagens sällis, haha. Fast hon är ju också som hon är. På stallplan flippade hon ur och var jätterädd för något och skrämde upp stackars Olle. Han är den enda i familjen som kan bete sig alltså ;)
 
Haha, behind the scenes, fail .. 1. Inge pussandes med mig i mitten helst.
2. Olle ute och går med Lina, hah. 3. Kapad Patsy när hon posa så fint.
 
Gittade hem och sen var det födelsedagsfika hos Wen.
Ska sova nu, vet inte om morgondagen är fullspäckad eller riktigt lugn. Återstår att se .. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide