Waste of space

Hej, hej, hemskt mycket hej
Igår skulle jag snabba mig i stallet, men det är ju standard. Slutar alltid med att jag är ett par timmar efter i planeringen ;)
Red ut första hästen redan vid 11. Det var Valle och såklart var Marro och Bollen med som sällskap runt stigen. Det var hur nice som helst att ha sällis med V, han var mycket lydigare, haha. Så han var duktig och det var trevligt.
Olle longerade jag en stund. Han var också lydig och duktig. Hade inge fuffens för sig alls.
 
 
Idag fick Olle rida ut med Marro och Bollen, haha. Moa och Lillan hängde på och även Amanda som jag fick upp på Calle ;) Det var gamlingarna och busen. Och busig var han, for och pep och härja, haha. Bara Calle som hakade på någelunda. Nåja, det gick rätt bra ändå.
 
 
Red ett lättare pass på Valle i ridhuset. Fick till ett par bra stunder i galoppen, det var nice, speciellt med tanke på hur länge sen jag red dressyr med honom. När det har gått länge mellan gångerna brukar jag ibland nästan glömma hur jag ska göra eller typ tappa bort någon knapp här och där ;) Fick till och med en frust. Två frustar på en vecka, det är inte dåligt för honom och mig, haha.
As usual grejat på med allt möjligt i stallet ..
 
That's all for now, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide