You were strong and I was not

Hej, hej, hemskt mycket hej
Började dagen i vanlig ordning med mockning och höfyllning åt alla fyra hästarna.
Finaste Valle longerade jag i ridhuset och han var asbra.
 
 Ljudkänslig häst som hörde något och var tvungen att göra en psykopatrikgrej ;)

Men nog är han allt stilig, Black Beauty :)
 
Patsy red jag ut med Soffi och Mattur, det var mysigt och hon var som en peng.
Calle red jag ut med Soffi och Bollen, barbackabus. Hur skojsigt som helst :) Skrattat så vi nästan trillat av. Massa galopp med glada farbröder, hihi.
 
Gubbarna, 21 och 20 bast :)
 
Sist red jag Olle en stund i ridhuset. Såklart var det bommar osv i hela ridhuset när jag skulle rida, men ville verkligen vara i stora. Oftast är det ju jag som brukar mesrida när det är massa störningsmoment, men nu tänkte jag skärpa till mig. Och det blev bra, lyckades få han avslappnad och koncentrerad på mig. Så får nog vara rätt nöjd ändå med det.
 
 
Avslutade dagen som vanligt med massa mys och kvällsmockning. Red bara tre hästar idag och det kändes så himla lite när man körde ännu fler dagen innan ;) Men bara att börja vänja sig vid mindre och mindre.
 
Dom är så fina alla mina hästisar, har verkligen tur som får ha dom i mitt liv :) Hästnörden nummer ett, haha!
Lång stalldag imorgon tror jag, men det är ju standard nu nästan. Och nu ska jag kolla nyaste avsnittet av Elementary, ciao.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide