If I don't wake up dead

Hej, hej, hemskt mycket hej
Som sagt så flög jag Stockholm till Luleå. Därifrån hämtade Lotta mig och så for vi till Hortis. Sen åkte dom hem och jag stannade som hästvakt ett par dagar.
Körde solo dom första dagarna och pysslade med hästarna, myste, städat stallet, tvättat schabrak, red V och badade. Har fan badat varje dag i poolen. Fy så härligt. Haha, det bästa med att den har sånt där tak är ju att man kan bada fast det är regn. Blir ju lite kallt, men man får simma och sen kuta in i en varm dusch ;)
 
Sen dom sista dagarna var Soffi och Evve med mig. Det var trevligt. Så då for vi på lite missions osv. Fick ju låna Volvon och den var rätt fin ändå.
Hade värsta förbannelsen på oss för det var mycket som gick åt fanders under dessa dagar. Allt från smågrejer till nära-döden-upplevelser.
 
Nygård, paradiset.
 

Rätt fint att ha uppsikt över hästisarna all the time.


Skruttat på ridbanan med kungen.

 

Där är mitt hus.
 
Och här kommer lite bilder från hagen fotad med systemarn.


 
Mina tre, smutsiga, tossiga, bästaste små troll ;)
Hade kanske kunnat valt en bättre dag att fota i hagen, men hade solen varit framme hade jag nog inte tordats vara mer än fem sekunder där ;) Får halvt panik när bromsarna äter på en, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide