Go back in time

Tänkt uppdatera om julen osv, men har en del bilder som ska med och eftersom Josefin är med på ett gäng måste jag först kolla med henne så hon får godkänna ;) Annars bli hon fett lack. Sen är ju som sagt hon och hennes man här och då hittar vi ju på en massa annat istället. Så det kommer bli lite oordnig här sen, men det kan inte hjälpas. 

Har tagit ett beslut om nästa termin nu. Fast har inte bestämt när jag ska meddela det så finns väl risk att det kan ändras innan, hehe. 


Ni som hatar att läsa gnälliga inlägg kan hoppa ner till slutet nu, känn er varnade. Mitt liv känns just nu så himla snurrigt. Kan inte säga att det är bra för det finns så tunga grejer som drar ner det. Men kan inte heller säga att det är dåligt för det finns bra saker som höjer det också. Så sjukt upp och ner är det just nu. Kanske så livet ska vara, men känns mer än normalt i alla fall. 
Mestadels två stora grejer som tynger en massa nu, eller egentligen hänger dom lite ihop. Får flashbacks/deja vu från när jag var yngre och det är inget positivt. Har haft grym huvudvärk i flera dagar nu och funderandet som inte kommer någon vart gör det inte heller bättre. Ledsen över att saker inte går som jag vill att dom ska gå. Och ledsen och irriterad över alla tröga människor man lyckas få in i sitt liv mer eller mindre. 
Är en aning bittrare och bitchigare än vanligt nu, men ska försöka reda upp mig till nästa år som ska bli bättre. Om det inte funkar att go with the flow så ska jag baske mig ha styrt upp det rejält till mitten av året. 

Sådär, ventilerat lite. Går ju inte att skriva ut allt på en öppen blogg liksom. Tror folk blivit ledsna, besvikna, förbannade och typ velat slå ihjäl mig då. Men man får väl hålla sig till lagom eller skaffa en såndär dagbok med ett litet lås ;)

Nu ska jag försöka sova för imorgon är det stallpass på schemat. Två personer ska fixa hela stallet, inte drömsenariot precis. Men vi får härda även om vi kommer vara spyless på allt som har med stall att göra lagom till kvällen ;) Då kanske måndagens jobb där kommer kännas easy, haha. Ses å hörs. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide