Afraid

Hej, hej, hemskt mycket hej

Har för en stund sen varit och tagit blodprov. Vet ni hur läskigt det är?! Har så länge jag kan minnas varit asrädd för sprutor och nålar. Blod är inge större problem, men nålarna. Ryser bara jag tänker på det.
Såklart kom det inge blod i första armen, så hon var tvungen att sticka om i den andra. Så var det sist jag tog blod också, slut blod i vänstra ;)

Nu tänkte jag gå och gräva fram min bil. Är verkligen less på snöandet. Sen blir det stallet. Tänkte dressa lite med Bollen :) Sugen på att rida ut också, men det var så länge sen jag trimmade i ridhuset själv. Aja, på återskrivande. Tjing.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide