Even if disaster strikes

Hej, hej, hemskt mycket hej
Skön fredag. Sovde ut rejält till att börja med. Sen drog jag och gymma. Och efter det blev det handling med mamma.
Och så stallet sen förstås. Hade service då Sara hade mockat åt en häst och fyllt alla påsar, så jag behövde bara mocka åt dom andra två. Var rätt snabb med andra ord.
 
På kvällen drog vi upp på Dunka och rejsa madrass. Det är så jävla skoj. Fast backarna är ju värdelösa för madrassåkning. Dom svänger ju huller om buller och det slutar alltid med att man åker ut i diket eller fastnar i sånt där nät, haha. Så länge man åker framlänges går det ju bra, men oftast far ju madrassen baklänges och då börjar det bli läbbigt. Efter alla grejer vi varit med om när vi åkt så låssas man i alla fall vara lite försiktig ;)
Såklart drog jag en ordentlig kvadd redan första åket i lilla backen. Min chaufför hoppade av madrassen så den åkte hovendroven och nere i slutet av backen var dom andra i en hög. Givetvis lyckas Mossi ändra sig så hon är just i vägen för mig som kommer i full kareta. Hon var som en sten. Slog i henne med huvudet, flög och landade hårt som fan på skallen och typ kindbenet innan jag rullade vidare av bara farten. Det är sånna gånger man önskade man hade typ hjälm, haha.
Åkte inte så jättelänge då jag började frysa som en tok, men det var kul så länge det varade. Första rejset för i år, men definitivt inte sista :)
 
That's that, tjing.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide