Half naked and almost famous

Hej, hej, hemskt mycket hej
Började även denna dag på gymmet. Hof, vad jobbigt det var att kliva upp till väckarklockan, men så skönt när man väl var på plats. Vill bara köra mer och mer ;) Glömde såklart dojjorna när jag for, men som tur var hade jag mina gamla i bagaget. Dom som inskaffades när jag fortfarande gick på Heden, haha. Osköna som fan, men det funka.
 
 
Drog sen till stallet och fixade Pärran. Assisterade medans hon hoppade. Grejade på med djuren. Mockade till Olliver och Olle. For ut med Bollis i skogen. Det var så himla mysigt och var värsta galoppsugen. Taggad Boll på hemvägen som tyckte jag var aslattjo ;) Skrittade sen ut med Olle, han var så duktig och skötsam.
Kvällsmockat, pussat och täckat alla fyra djuren innan hemfärd. Hann också hjälpa Amanda att sortera massa grejer :)
 
 
Har ett par bra serier på g, som jag måste se idag. Sen ska jag krypa ner under täcket med en ny bok. Inga större planer för morgondagen typ. Längtar mest till nästa helg. Ska bli kuligt med tävling. Tråkigt att det är den där löshoppningsgrejen är samma helg, hade varit kul att se alla dressyrhästar bland hinder ;) Anneli ville att jag skulle fota egentligen, men såg till att hon tajmade nästa kurs bättre, haha :) Aja, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide