I know what you did in the dark

Hej, hej, hemskt mycket hej
Lördagen spenderades som vanligt i stallet. For dit rätt tidigt och fotade lite hoppning. Som sen forsatte under dagen. Grejade på åt mina fina. Sen minns jag inte om jag gjorde nå annat typ ;)
 
På kvällkvisten kollade vi lite Mello hos mig. Som vanligt står tvn mest bara på och hörs knappt av allt snackande. Men seriöst så var det typ inga bra bidrag denna gång heller. Var väl kanske ett som gick an.
 

Idag har jag haft stallpass hela dagen. Veronica hade halvdag, så det gick snabbt på morgonen när jag hade mina slavar med också osv. Tack alla medhjälpare! ;) Mockade och fyllde påsarna till mina pärlor. Gjort allt och lite till som hör till stallpass.
 
Hunnit med en prommis till och från Fragga där vi käkade lunch/middag. Svinigt kallt ute. Minns knappt vad jag gjort, haha. Halvt kaos idag. Hoppas jag inte glömt något nu. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide