I try to sleep in a bed on fire

 Hej, hej, hemskt mycket hej
Började dagen med en vända på gymmet. Åh, det är så roligt att jag hade kunnat vara där flera timmar och varje dag fast :)
 
 
 
Sen stallet och red lite dressyr med Cameron. Det var verkligen ett bra tag sen. Minns knappt hur man ska rida honom rätt, hehe. Men efter lite galoppjobb blev det rätt bra. I början trippade han bara fram i traven och galopperade värsta kort. Men som sagt, efter ett tag fick jag längd på steget och han blev mycket bättre. Hade en bom på medellinjen så travade och galopperade över den lite. Och i slutet gjorde vi lite byten över den, det var lattjo. Han är ju så himla välutbildad och lydig och behöver inte bom för att byta egentligen. Gjorde något vanligt byte också bara för att det var kul. Sen när jag travade av var han lite på, men rätt snabbt sänkte han sig och sprang på fint. Värsta kul var det att dressera med honom igen. Om man bara hade haft en ridlärare på backen så hade det varit top notch :)
 
 
Var efteråt ut och skrittade med Olle. Mitt ständiga sällis Amanda och Pontus hängde med. Väldigt gemytligt måste jag säga. Pigg O, men mycket skötsam, hihi :)
Sen bara pysslat på med djuren, kollat när Amanda red lektion och sen väntat på henne innan vi for hemåt. Tänkte nu läsa lite bok. Har fått mig en ny också så ska skynda med den jag läser nu, haha :) Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide