Nightly thoughts

Hej, hej, hemskt mycket hej
Har lite nattliga funderingar känner jag. Är egentligen trött, men känns som jobbigt att försöka sova då jag vet att det tar hur länge som helst innan John Blund kommer.

Men har i alla fall tänkt ett par gånger på täckeslängder. Alltså är det så att man kan köpa täcken i olika längder? För när jag ligger raklång och drar täcket upp till huvudet så känns det som att tårna sticker utanför litegrann. Och jag menar, jag är 160 cm. Betyder det då att alla som är längre aldrig kan bli helt övertäckta om natten?
Nu somnar jag ju sällan raklång utan viker in mig i täcket, men ändå. Är det bara mig denna ytterst skumma tanke slagit? Hahaha, låter som att jag är hög på nått när man läser igenom detta ;) Men ja, orkar/kan inte somna än ju. Tidsfördriv!

Kan ju tillägga att jag också väldigt ofta vaknar av att täcket farit som på fel kant. Att man har långsidan uppåt. Det är förjävla störigt ;)
Haha, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide