No trespassing

Hej, hej, hemskt mycket hej
Hade Bollen idag igen. Tredje gången den här veckan, men jag klagar verkligen inte på det ;) Bestämde mig för att rida barris till kremma. Fick med mig Amanda och Ponne som sällis. Skrittade fram småstallen för att sen kunna
börja galoppera direkt vi kom till kremmavägen typ. Skrattade så mycket i början att jag bara skumpade och for runt. Sen kom det en bil, så vi fick sakta av tills den kört förbi, sen var det galopp igen. Då satt jag lite bättre på plats, haha. Körde som sagt galopp då hela vägen fram till kremma, sen vände vi och galopperade i princip hela vägen tillbaka. Det var så roligt att vi vände och galopperade tillbaka lite mer än halva vägen, då brassade jag på lite. Haha, det var bara att ta ett stadigt tag i täcket ;) Sen när vi vände brassade vi lite igen och då blev Bollis busig och började småbocka och storstudsa. Samtidigt höll jag på skratta ihjäl mig. Alla som galopperat och asgarvat vet hur ostadigt det blir. Tänk då en busande häst på det, hahaha, vad kul ;) Höll nästan på att trilla av tror jag allt. Söta farbror Boll. Ja, och när vi saktat av till skritt så hör man plopp. Kollade bak och Amanda satt på backen. Fy vilken störd ponny. Nåja, annars gick det ju rätt bra när vi galoppera på varsin sida av vägen, Ponne flera meter framför dock, hehe.
 
Mockat till V och O, myst lite med dom och donat på.
Sen väntat på sölkorvarna innan jag kunde fara hemåt.
 
Har massa bra serier att se idag. Och får rida Nussvig ihelg, så det är top notch. Stallpass imorrn också och på kvällen är det Mello som vanligt, hehe ;) Tjingbaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide