They say I'm brainwashed

Hej, hej, hemskt mycket hej
Har haft Mattur idag. Vi red dressyr i ridhuset och det gick så bra så. Han var rätt fin och väldigt lydig. Körde mest skritt och galopp, men också lite trav och tölt. Himla kul :) Fast M tyckte jag var skitjobbig som galoppa massa, hehe. Han la sig på plus nu. Han började med att göra hyss när jag skulle ta in han från hagen, men då blev jag arg och då fattade han att jag menade allvar och skötte sig som en prins. Brydde sig inte ens om en traktor som nästan backade över oss ;)
 
Kvällsmockade till mina monster och pussade lite på dom, sen hjälpte Jossan mig att fylla hö till alla. Var också och kolla på Vanjas nya häst. Den var jättesöt. Ska bli spännande att få se mer av den sen :) Alltid så skoj med nytt. Fast man blir ju så himla avis och sugen på egen, hihi.
 
Tänkte nu ta och kolla nya avsnitt på alla fem tisdagsserier. Men är så lässugen också. Jobbiga problem man har, hehe. Tror jag ska prova mig på att göra smoothie sen, lät värsta gott :) Det var allt. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide