Two can keep a secret if one of them is dead

Hej, hej, hemskt mycket hej
Oj, redan onsdag. Glömt bort att blogga i vanlig ordning ;)
 
I måndags kan jag inte minnas att jag gjort något speciellt. Haha, seriöst, det är två dagar sen och jag kommer inte ihåg vad jag gjorde den dagen. No kidding att mitt minne inte är det bästa.
 
I tisdags hade jag Bollen. Det var typ -5 grader ute, så gissa om det var härligt att brassa ridstig. Galopperade en massa, för det är roligast, haha. Kändes lite tråkigt att rida ensam, jag som annars tycker det är skönt att köra solo. Då behöver man inte anpassa sig, hehe ;) Bollis var ju i alla fall skötsam som alltid. Blev jäkligt taggad på galoppsträckan och studsade även om jag lät han gå. Sista biten spurta vi, jäklar vad härligt. Fick dock knappt stopp på han sen, haha. Det gick att minska farten, kunde typ galoppa assakta, men han vägra sluta galoppera ;)
 
         
Bollver innan ridtur. Fjolliga stiglädrena ser ut på bild, haha.
 
Idag skulle jag rida ut med Nussis. Såg fram emot det så himla mycket, så länge sen jag busat med honom. Men såklart så hade han lyckats få värsta fläskläppen. Han kunde typ inte ens äta och stod bara och tyckte synd om sig själv, han är ju lite känslig ;) Så inge ridning.
 
Hade ju Bollis också. Det blev ett dressyrpass i ridhuset. Det stod massa hinder kvar från hoppträningen, så vi snyltade på några bommar och travade över dom lite. Tränade mest på mig själv idag. Gick rätt bra ändå. Haha, har ridit med mina helskodda ridbrallor på senaste, men tog dom hala idag. Och kan lova att jag gled runt i sadeln som en fisk innan jag som hittade rätt ;) Fick till mig själv rätt bra i galopparbetet, och sen traven efteråt vart också bra. Så det var finfint och väldigt gemytligt. Blev bara liiite hoppsugen när jag såg vad roligt dom gjort på hoppträningen. Tror vi har markarbete på lektionen imorgon, håller en tumme att vi åtminstone får skutta över något som är högre än en bom på backen.
 
Fixat osv till mina pärlor. Dom finaste som finns ju.
Nu ska jag surfa vidare eller dejta sängen, pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide