Until we see the break of day

Hej, hej, hemskt mycket hej
For som sagt till stallet som jag skrev tidigare. Behövde bara mocka till Bollen, fixade höpåsarna till alla fyra. Red sen lite dressyr i ridhuset med farbrorn. Kändes lite segt först, men sen när vi galopperade blev det roligare och lättare. Han var rätt duktig, jag var lite off. Superfin i avtravningen osv.
 
Patsan var förresten mycket normalare i ansiktet nu, skönt. Rengjorde allas vattenkoppar i farten också. Var rätt snabb med allting for once, skönt. Så kunde dra mig hemåt strax innan fem.
 
Längtar lite tills tävlingarna drar igång igen. Vill fixa och göra hästisarna fina. Har tänkt hur länge som helst att jag ska frisera man, svans, öron, hovskägg. Men det är inte helt förvildade så sparar det till så nära tävling som möjligt ;) Har för mycket tid ibland, så vore ju bra om man gör någon nytta då, hehe.
 
 
Tar paus från bildredigering och skickande idag, kanske kollar lite film tills jag somnar. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide