World spins madly on

Hej, hej, hemskt mycket hej
Värsta skön dag! Började med att kolla en Dexter och senaste Vampire Diaries.
 
For sen till stallet och kom på att jag ville rida lektion. Hade tur och kunde vara med i Linas grupp. Och dom hade markarbete, woho. Tre små studs, det närmaste jag kommit hinder på den här terminen ;)
Fick rida Jesseboi, helnice. Han + studs brukar alltid vara en rolig kombo. Han var jättefin hela passet, från framridning, till bommar, till studsen. Det var skönt som fan, höll verkligen en bra nivå. Som väntat vart han taggad som bara den när det blev hinder, hur söt som helst var han. Med öronen spetsade framåt och värsta sprutten :) Och han var jättebra på alla hinder. Och jag var också bra. Allt var helt bra, så det var fint som fan! Gud vad jag saknar hoppträningarna alltså. Och blev värsta tävlingssugen också.
 
 

Jättegamla bilder på fina Jesse. Haha, den översta är min allra
första hopptävling, väldigt missnöjd över säkerhetsvästen under ;)
 
Sen bara mockat åt PS, borstat henne och myst massa. Kvällsmockat (okej, eftermiddagsmockat) och täckat mina fina grabbar.
Var en sväng och handla med Amandis innan vi for hem. Nu ska jag kolla massa nya avsnitt och sen kanske börja redigera lite bilder om jag ids ;) Och har en semla i kylen, top notch! Haha. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide