A walk to remember

Hej, hej, hemskt mycket hej
Behöver jag ens nämna att jag är typ död just nu. Stallpass hela dagen tar kål på en. Varit och slitit sen sju imorse till halv nio på kvällen. Plus att det blivit en hel del omvägar idag osv så det blev extrajobb.
Men haft lite hjälp av snällt folk, tack så mycket. Så jäkla guld värt ska ni veta! :)
 
                  
Haha, busted! Någon hade ätit klart sin mat och begett sig på äventyr.
Vem om inte Timpan ;) Han älskar att rymma.
 
Utöver allt som hör stallpass till så har jag mockat åt spånat åt mina pärlor och åt Bollo som jag fick på kroken. Även fyllt mat åt dom. Red ut efter stigen med Bollen barris med hack, hade med Mossi och Linur som sälle. Körde alla gångarter och det var väldigt gemytligt måste jag säga. Dock mest skritt och galopp för det var enklast, hehe. Fast fick hålla ett stadigt tag om täcket mest hela tiden för att inte skumpa av ;)
 
Sötskallen som alltid tar en powernap på förmiddagen, standard ;)
 
Hunnit sitta ner ordentligt max två timmar på hela dagen. Så inte konstigt om ryggen och fötterna strejkar litegrann nu. Och hela skallen känns helt mindfuckad, haha. Vilken pärs, hade glömt att det kunde vara så tungt ;) Nåja, imorgon är det som bortglömt garanterat.
 
Trött som en jag vet inte vad. Så kanske försöker kolla en serie och sen är det godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide