Don't leave me like this

Hej, hej, hemskt mycket hej
Idag har jag hängt med Bollis. Vi red ut runt stigen med Amanda och Ponne. Det var kallt som attans, och höll på frysa benen av mig. Måste lära mig att ha långkallingar.
 
 
Bollen var i alla fall duktig och lydig som vanligt, jätteskönt :) Hade sadel denna gång och det var rätt bekvämt, då pallade man trava lite mera, haha.
Har sen mojsat lite med honom och gett han lite extra kärlek när jag ändå hade gott om tid.
 
 
Ska nog krypa ner under täcket snart och läsa hela kvällen.
Men innan det kanske jag letar lite inspo till helgens eventuella hästfotning. Är det för kallt eller snöigt så får det bli en annan helg. Lovade i alla fall att fota när dom har hoppkurs hela helgen.
Måste nog också göra en lista med plus och minus. Om vi är intresserade av att byta bostad. Pallar jag och mammsen att bo i en 1:a tillsammans? En av dom bra grejerna är ju att det blir mer aktuellt att få egen lägga snabbare. Men tänk vad trångt. Äh, kanske uppoffringar man måste göra ibland. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide