Found the ground beneath my feet gone

Hej, hej, hemskt mycket hej
Sovit så sjukt skönt inatt att det knappt är sant. Vaknade helt utvilad. Man uppskattar sin egen säng tusen gånger mer när man sovit borta, haha.
 
 
Haft alla hästisarna så grejat åt dom. Skrittade ut med Vallsor, Amanda och Pontus hängde som sällis. Fick rida barris igen, så gjorde det förstås. Vet inte vad som hänt med chifen när jag plötsligt får rida barbacka flera gånger ;) Så tar verkligen till vara på dom gångerna, älskar verkligen det :) Det slår mig varje gång att Valle är så söt när man ska hoppa upp. Kan hänga och klänga hur länge som helst och han bara står helt still tills man ber honom gå. Sen kan han stå stilla och vänta länge. Med sadel går han ju direkt iväg helst och måste han stå stilla en sekund får han myror i brallan, gulle.
Han skötte sig rätt duktigt på turen, bara det att vi fastna vid hindret för dom såg spöken. Tog tag i täcket och försökte pressa honom litegrann, men det gick inte så bra, haha. Så vi hakade på Fell och Hugo när dom kom och med lite draghjälp gick det finers ;) Hemvägen firrade vi själva med två pigga kusar, haha. Fina, fina Valle, han är verkligen min bästa vän.
Dom andra två vilade, men har borstat lite och gett kärlek åt dom också förstås.
 
 
Somnade när jag kom hem, en liten powernap på ett par timmar. Egentligen onödigt, för nu kommer jag ju vara pigg ett bra tag. Nåväl, får ju sova ut imorrn ändå. Bara ridning på kvällen att passa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide