Hit the gas quick

Hej, hej, hemskt mycket hej
Är just nu så himla sugen på att lägga mig i sängen och läsa. Men såklart läste jag ut min enda bok igår. Tror det blir ett besök på bibblo inom kort. Får väl göra ögonen fyrkantiga med lite serier då.
 
Haha, måste också bara lägga in roligaste bilden ever. Höll på frisera Pontus och så kom vi in på matchning och började svamla sådär bra som bara Amanda kan göra tills det spårar ;) Gav ponnyn en hårförlängning i luggen i alla fall, så han skulle vara stilig inför dressyrtävlingen dagen därpå ..
Kan ju nu konstatera att min hårfärg kan klassas som fuxfärgad och att jag och Ponne matchar rätt väl ;) Tycker ni inte det var ens lite kul så har ni dålig humor, hahaha.
 
              
 
Imorgon ska jag nog prompa till establo och knäcka lite bad news tror jag allt. Eller bad för min del i alla fall. It's kinda gonna suck donkey. Alla förändringar är inte alltid bra, blä. Men det är bara att göra det bästa av det man får :)
Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide