I'm a puppet on a string

Hej, hej, hemskt mycket hej
Orkar inte logga in på datorn så får väl göra en bättre update imorrn.
Tänkte bara nämna lite snabbt att livet suger just nu. Fast det verkar gå någon slags emo-smitta, så det är inte bara jag ;) Dock borde man ju vara pigg och glad när solen kommit tillbaka och det bara blir ljusare.

Nåväl. Ser fram emot helgen i alla fall. Tänkte försöka damma av kameran och kanske fota lite nytt. Lite annorlunda hästisbilder kanske. Vi får se. Men just nu känns inte det heller så värst superskoj.

Ska och kolla på en lägenhet på lördag. Det ser vi fram emot, kanske till och med blir massa packande då :)

Har två låtar på hjärnan nu som jag tänkte dela med mig av. Men det får väl vänta till imorrn det också när jag kan lägga in klippen :) Nu återvänder jag till bokvärlden, ska börja på en ny. Pusshej.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide