I'm not begging you

Hej, hej, hemskt mycket hej
Haft en konstig dag. Somnade inte förrän vid halv sju igår på morgonen, så jag har sovit hela dagen. När jag vaknat ett par gånger har jag bara haft en känsla av att jag verkligen inte ville kliva upp. Så har tvingat mig att somna om varenda gång. Har klickat bort alla som ringt osv. Så ja, tillslut vid 21.30 klev jag upp. Lite onödigt kanske.
Har tydligen fått böter också. Vet inte varför, men blir seriöst knäpp. Hädanefter tänker jag vara som värsta kärringen och ringa Sec varenda gång nån störd jävel parkerat lite fel eller mycket fel eller vad som helst. No mercy alltså! Hatar pengar, det är fan det som gör problemen. Bitch please.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide