Just tag along

Hej, hej, hemskt mycket hej
Ligger just nu i sängen, provar mobilblogga och väntar på att folk ska höra av sig. Har försökt vila bort min knepiga huvudvärk. Den är inte så ond, men den gör en lite snurrig och gör alla lampor jobbiga.

Nåja, idag har jag vaknat vid sex på morgonen och redan då börjat räkna ner mot kvällen då jag lovat att vi skulle göra något, typ Dunka. Givetvis insåg jag flera timmar senare att det var askallt ute, så den planen sket sig.
Har i alla fall varit en sväng på stan med Soffi innan stallet. Det mesta var gjort hos hästarna så fyllde bara påsarna och lite sånt. Sa också att jag skulle sluta hoppa. Tråkigaste grejen på länge. Men man kan ju inte bara rida hopplektion så det vart väck med den. Bad då om att få byta till en vanlig grupp så småningom. Känns fan inte kul. Man lär sig så himla mycket mer i antingen dressyr eller hoppgrupp. Men ibland tar livet oväntade svängar, bara spänna fast sig och åka med. Så länge man inte tar tag i saker och börjar styra själv ..
Glömde önska ridlärare kom jag på, så blir det "fel" måste jag nog börja tjorva. Pallar inte en hel termin i vanlig grupp med fel instruktör. Alla är förstås bra, men man trivs ju bättre med vissa :) Åh, känns sjukt tråkigt. Blir tokig och asdepp.

Det var allt för nu, tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide