Only know you've been high when you're feeling low

Hej, hej, hemskt mycket hej
Insåg att jag nästan alltid börjar mina inlägg med mina sovvanor, haha. Sjukt intressant. Men måste väl behålla samma form, så vi kör, bara kör.
 
Somnade sju imorse, vakna av telefonterror vid elva, sovde vidare till ett typ. For då med Soffi, Evve och Jossan och käka frulle på Vetehatten.
Sen mot stallet. Borstade och ryktade mina fina och gav dom kärlek. Kollade första hoppgruppen. Det var mest bara deprimerande. Dom gjorde en rätt basic övning med mycket bommar och bockar och typ 5½. Hade varit perfekt med Uffster. Den bästa dagen på hela veckan har blivit den sämsta, buhu. Tycker synd om mig själv nu. Och även om det bara är ett eventuellt uppehåll så blir det ett jävla långt. Hela terminen, som dessutom brukar vara den roligare, och efter det är det ju sommarlov i hundra år. Kommer tappa så mycket och garanterat bli feg som bara den. Från att hoppa en gång i veckan till smått markarbete var tredje vecka kinda sucks ..
 
 
Måste ta tag i livet. Börja göra saker och inte bara planera.
Det var allt, hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide