Take it to the next level

Hej, hej, hemskt mycket hej
Blev en rätt lång stalldag idag. For dit vid elva typ, bytte hage och mockade och spånade till alla mina tre. Stod sen nere i ridhuset och fotade hoppningen som dom hade bett om. Trodde det blev några användbara, men när man lagt in dom på datorn var det mest oskarpt osv. Så orkar inte ens börja redigera dom nu ..
 
En bild från 2009, haha, Valle fin som alltid :)
 
Sen värmde jag upp Valle i ridhuset i alla gångarter. Hade pessoa eftersom det var tänkt att han skulle hoppa och det är alltid lika läbbigt att rida med skarpa bett. För i uppvärmningen behöver man ju inte det skarpa, men sen när det väl börjar vankas hinder är man glad att man har det ;) Så länge sen jag red min kung i ridhuset, hade nästan glömt hur fin han är alltså. Det kändes bara så himla bra på hans rygg, det kändes hemma verkligen.
Det slutade med att han inte fick hoppa desto mer för han blev som en bomb efter att jag lämnat över honom, haha. Men han är så fin min Black Beauty :)
 
Skulle göra iordning Olle och värma han också. Han hade vart på hugget igår och då fått gå ett rejält pass, så han var lite stel idag. Så var lite försiktig och red runt lite lätt. Det slutade med att jag fick rida hela tiden. Det var bara kul det. Han är också så himla fin, det är också hemma. När man rider dom fina hästarna så glömmer man bort att man är dålig annars. För på deras rygg känns det mesta så lätt och man känner sig nästan som ett pro ;) Fina, fina Super Olle :)
 
En bild från 2009, haha, stilig busOlle som alltid :)
 
Hjälpte sen Lina lite när hon red, haha, eller stod och tjatade och gnällde på henne och var en bitch. Men typ samma sak, hahaha. Hade med kameran och fotade massa bilder på henne och Calle också. Blev typ samma kvalla på dom, så det kändes ju tråk. Fast bilder är ju bilder, det är alltid kul att ha. Tycker då jag. Får jag bilder av andra är jag inte desto mer brydd om kvallan, bara man som ser vad det är osv.
 
Nåväl, efter att ha pussats massa med mina tre finaste hästisar så drog jag hemåt. Inte bestämt mig om jag ska kolla en film eller läsa lite bok. Stora problem ;) Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide